Retur och reklamationer
Hos Lizette skincare har du 14 dagars ÄngerrÀtt. Fraktkostnaden stÄr du sjÀlv för och det Àr viktigt att produkten inte anvÀnds innan en retur sker, förpackningen mÄste alltsÄ vara obruten. Vid bruten förpackning gÀller inte ÄngerrÀtt(gÀller Lizette Intense, dÄ det Àr en hygienvara).
NÀr din retur mottagits behöver den godkÀnnas av Lizette skincare, vid en ogiltig retur Äterkopplar vi till dig via mail.
Kontakta oss innan du skickar tillbaka ditt paket. Vid retur stÄr du för risken för varan och det Àr dÀrför mycket viktigt att varan returneras i en oskadad och oöppnad originalförpackning. AnvÀnd gÀrna originalkartongen din order kom i som yttre emballage vid retur. Förpacka din retur vÀl och skicka ditt paket spÄrbart.
Viktigt: lÀgg med en notering dÀr ditt namn, mailadress och ordernummer finns samt att du anvÀnder dig utav ÄngerrÀtten framgÄr och skicka paketet till:
Lizette skincare
Orgelgatan 11
754 19 Uppsala
Ă
terbetalning av mottagen och godkÀnd retur sker inom 30 dagar.
Reklamation
Du som konsument har enligt svensk lag möjlighet att reklamera en vara i upp till 3 Är efter köpet, dock inom skÀlig tid frÄn att ett fel upptÀckts. ReklamationsrÀtten gÀller fel som kan hÀrledas till produktionen av varan och gÀller alltsÄ inte normalt slitage eller Äldrande av produkt. Lizette skincare handelsbolag förbehÄller sig rÀtten att i första hand avhjÀlpa felet, i andra hand omleverans av varan och i sista hand Äterköp. VÀnligen kontakta vÄr kundtjÀnst gÀllande frÄgor om reklamationer och returer pÄ chatten eller skicka ett mail till lizetteskincare@gmail.com. Observera att Lizette skincare handelsbolag inte stÄr för returfrakt.